sobota, 24 grudnia 2016

Mam dla Was prezent!
Ursula Le Guin Opisanie Ziemiomorza


Ursula Le Guin też napisała swój "Silmarillion". Jest to – z niewiadomych dla mnie przyczyn – nieznana w polskim przekładzie część książki Opowieści z Ziemiomorza, która w oryginale nosi tytuł "A Description of Earthsea". Chciałem przełożyć całość na tegoroczne Boże Narodzenie. Zostało mi kilka stron. Uzupełnię ten przekład w ciągu kilku dni. Ale już dziś zapraszam Was w podróż do Ziemiomorza, żeby poznać jego dzieje, chronologię, języki, rasy...

2 komentarze:

  1. Swoją drogą, gdyby przypadkiem komuś wpadł w ręce sam PDF, to nie znajdzie nim nigdzie nazwiska autorki (nawet w tak nieoczywistym dla nazwisk autorów miejscu jak strona tytułowa), jest tyko tłumacz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zwrócenie mi na to uwagi. Już poprawiłem. Nie wiem, jak mogło mi to umknąć. Przepraszam i życzę Ci dobrych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń